آجرنما

آجر نما به عنوان یک عایق در برابر حرارت هست که از خروج گرما و ورود سرما در فصول سرد ممانعت می کند. همچنین به علت نقش انعکاسی که در تابستان دارد گرما را نیز کاهش می دهد. بر همین اساس برای اینکه بتوان از  آجر نما بیشترین استفاده را  برد بایستی در انتخاب جنس و رنگ آن بیشترین دقت را کرد. آجر نما طرح ها و رنگ های متنوع بسیاری دارد که در زیباسازی نمای ساختمان می تواند نقش چشم گیری داشته باشد.

  1. آجر نما رسی تولید شده با خاک رس: آجر نما رسی قدمتی به اندازه چندین قرن در ایران دارد که مناسب و مطلوب بودن این جنس از آجر نما در طی قرن ها و نیز مطابقت آن با معماری ایرانی را نشان می دهد. آجر نما رسی در رنگ های زرد، گلبهی بژ و گلبهی روشن ساخته می شود.
  2. آجر نما شیل پایه سنگ : در ساخت این جنس از آجر نما مد و فناوری های نوین بکار می رود. خاک بکار رفته در این نوع آجر نما از نوع سنگ است که با استفاده از آسیاب های پرقدرت تبدیل به خاک شده و سپس آجر نما از آن ساخته می شود. این آجر نماهای جدید در رنگ های بسیار متنوع (قرمز قهوه ای گلبهی روشن و گلبهی بژ و سایر رنگها) تولید می شوند.
  3. آجر نما نسوز : یکی از مدرن ترین روش های تولید آجر نما در ایران، آجر نمای نسوز است. این محصول دارای ویژگی هایی نظیر تنوع رنگی بالا (سفید، گلبهی بژ، قهوه ای و قرمز)، ست شدن با استفاده از انواع مختلف سنگ ها کامپوزیت شیشه و چوب می باشد. پخت این نوع آجر نما در درجه حرارت بیشتر از 1000 درجه صورت می گیرد و بر همین اساس دوام بالایی دارد.

برای اطلاعات بیشتر راجب آجرنما به قسمت مقالات سایت زیر مراجعه نمایید:

www.nanosil.co

برای خرید آجرنما مصنوعی در طرح های متنوع و رنگ بندی به دلخواه خودتان با شماره زیر تماس بگیرید :

جناب مهندس یاشا باقری 09113269239

خانم مهندس گرجی 09027553577

دفتر مرکزی ساری: 01133377697